Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Race klare biler til salgs
5651 besök totalt
Rune Næss

Här sen Sep 2003
Inlägg: 175


Trådstartare
Her er fire forskjellige biler som er til salgs og klar for bruk i den nye serien.

Arild Lübeck skal selge en av sine to biler, enten nr 9 som har Ford Zetec motor eller nr 42 som har en Honda Blackbird motor.De har begge en pris på Nkr 100 000,-. Han treffes på tlf 0047 91785971 oslo.

Thomas Karlsen skal selge bil nr. 20 med en 1,9l Opel motor for Nkr.80 000,- og han er å treffe på tlf. 0047 41479441 oslo.

Håkan Jacobsen skal selge bil nr. 32 med nyoverhalt Cortin Lotus Twin Cam motor for Nkr 120 000,- Denne bilen kan også selges uten motor for Nkr 70 000,-. Han treffes på tlf. 0047 99693091 Mo i Rana.


Torben Poulsen har dansk bil med Honda Fireblade motor til salgs for Dkr 120 000,-. Han treffes på tlf 0045 56725756/ 0045 61392012 Kobenhavn

_________________
Rune Næss
Citera
Rune Næss

Här sen Sep 2003
Inlägg: 175


Trådstartare
Her er noen bilder av den Danske bilen. Den er utstyrt med unibolts, stab.stag,de beste bremsene og er i det store og hele et gromt bygg.



_________________
Rune Næss
Citera
Rune Næss

Här sen Sep 2003
Inlägg: 175


Trådstartare
Jeg har hatt en del sporsmål om de forskellige bilen og vil derfor gjore en analyse av de.

De Norske vil jeg bedomme slik. Bil 9, 42 og 32 er med de motoralternativene helt i toppskiktet av vinner biler. Bil 20 mangler litt på motorsiden noe som gjennspeiler seg i prisen, men er et veldig bra alternativ for en som foler at han trenger litt banetid for man er i tet. Jeg lar alltid en av de beste forerne teste min bil slik at jeg vet at bilen kan gå fortere enn det jeg kjorer, da slipper jeg det jaget med å skifte ut til bedre utstyr.
Den Danske bilen er en kopi av den bilen som har vunnet flest lop i Danmark og består kun av de beste delene.
Det er ikke så mange klasser der du får kjopt de beste bilene for ca. 100 000,-. Så hvis du vil være med direkte i toppen og foler at du er en god nok sjåfor til å klare det, så er det her du har muligheten.

_________________
Rune Næss
Citera
Rune Næss

Här sen Sep 2003
Inlägg: 175


Trådstartare
Noen som teller på knappene og har gått et skritt vider med drommene sine?

_________________
Rune Næss
Citera
Rune Næss

Här sen Sep 2003
Inlägg: 175


Trådstartare
Bil nr 9 er nå solgt og i den forbindelse er en annen bil kommet for salg.
Bil nr 21 med Ford OHC på 183hk er til salgs for Nkr 85000,- Terje Berg 0047 90546456

_________________
Rune Næss
Citera
TheProphet
Sundsvall
Här sen Sep 2003
Inlägg: 806



Rune:

Vad är för och nackdelarna med Bilmotor kontra MC motor? Inser att det kan vara smart att köpa fördig bil första ggn för att kunna ställa upp och köra 2005 el 06. Visserligen förstår jag att ljudet ifrån en MC motor i en sån är härlig lite maskin måste vara alldeles speciellt! Så vad för info mera än at de är til salu, vet du om de två med MC motorerna!?

_________________
Johan
- Prospekterar Cayman
Citera
Rune Næss

Här sen Sep 2003
Inlägg: 175


Trådstartare
Det med MC motor kontra bilmotor er smak og behag. Veldig mange har drevet med forskellige biler og har gode kjennskaper til en spesiell bilmotor. Dette styrer gjerne deres valg av motor. En MC motor av de typene vi bruker er en fullblods racemaskin og er ferdig trimmet. Skal du bruke bilmotor så må det gjores en del med en standarmotor for denne er konkuranse dyktig, og det blir dyrt hvis du ikke kan gjore alt selv.
Den Danske bilen står fortsatt til salgs og det fordi at de som begynner i klassen stort sett vil bygge selv og ta utgiftene etter hvert. Denne har nå falt en del i pris, men jeg vet ikke hvor mye han ber for den nå. Ta en telefon og spor, jeg tror at dette er det beste kjopet akkurat nå. Og hvis du har pengene klar så kan du stille til start på Knutstorp neste helg som forste Svenske i Svensk mesterskap.

"Torben Poulsen har dansk bil med Honda Fireblade motor til salgs for Dkr 120 000,-. Han treffes på tlf 0045 56725756/ 0045 61392012 Kobenhavn"

_________________
Rune Næss
Citera
Allmänt banåkaforum
Race klare biler til salgs
5651 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande