Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
se7en: MK 20??
1 besök senaste veckan (1385 totalt)
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Jaha, jag får väl lägga upp mitt nya bygge här .
Sålde ju min westfield i somras, och garaget blev rent för tomt , så funderingarna på något annat började relativt omg, men vad det skulle bli, var ju svårt, jag började med att titta om det fanns några färdiga bygge, men där fanns inget som föll mig direkt i smaken. så jag började att kolla runt bland seven fabrikaten vad som fanns, det blev några turer bland dom olika, jag pratade med MNR, westfield, Mk, mfl, Killarna på mnr var trevliga och det låg närmast till hands men föll bort pga av olika anledningar, westfield hade man ju haft och byggt, Mk var den som låg närmast efter allt letande, så efter ett par turer med Mk via telefon samt andra, så beställdes detta i början utav augusti, och den 28 sptember landade det i sverige




Bilen skall byggas för roadsport B i första hand!!

Chassit upp packat



om man nu i efterhand vetat vissa saker hade jag nog inte beställt ett mk chassi, men gjort e gjort

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Vidare har chassit förstärkts, med diverse lösningar.


rattstången har hittat hem




Ratten som skall sitta på rattstången



Pedalställ under uppbyggnad


_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Lite garage tid i kväll, det som blev klart var fullburen, nu är den tigad och klar .

Nu är nästa sak att passa in motor och låda i chassit, när sprängkåpan dycker upp ifrån england

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Våra race- och banåkarbilar
se7en: MK 20??
1 besök senaste veckan (1385 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande