Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Subaru Legacy B4 RSK -99
2 besök senaste veckan (5243 totalt)
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
Då har man äntligen fått bilen efter många förseningar och mycket strul.

Bilen i fråga är en Subaru Legacy B4 (BE) RSK. Praktisk med gott om utrymme, 4dörrar och "280"hästars dubbelturbo boxermotor. Allt som en vanlig familjebil behöver med andra ord

Planer för tillfället är att lära känna bilen lite bättre, lära mig köra på fel sida vägen och bättre lite på lacken (fick bilen igår, och redan har något nötskal gett mig ett dörruppslag xD). På tal om vilket är färgen på bilen inte rakt uppochned blå, utan en något lila ton med blå pearleffekt på.

På önskelistan finns för närvarande bättre bromsar, och lite mindre, lättare och greppigare däck+fälgar.
Det lär dröja några månader innan jag kommer ut på bana med den, så förmodligen kommer jag att göra något åt bromsarna innan dess. Får se hur mycket jag tänker tumma på vardagskomforten med den här bilen till efter bandebuten.

Här kommer några bilder under tiden





EDIT: Blev visst lite konstigheter med filerna, tog bort en helt orelaterad bild xD
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Aha du bor i Japan nu! Finns det några ban-event att köra där då? (förutom drifting och gymkhana...)

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Nikel
Uddevalla
Här sen Aug 2005
Inlägg: 15493



Jag vill bo i Japan med.. Adoptera mig? sugen.. jag e snäll o kan städa bra

_________________
Nik las Hjel te Söde rros
ZX6R BTG 8.47.3
https://amzn.to/3WLy5Vo
Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
miatalös ninja skrev:
Aha du bor i Japan nu! Finns det några ban-event att köra där då? (förutom drifting och gymkhana...)


Jupp jupp, bor en dryg timme från Suzuka just nu, synd att det renoveras xD
Jag letar frenetiskt efter info om banmöten och så, men jag har haft lite svårt att hitta rätt folk att skaka fram den informationen ur... men nu när jag har bil fåre nog bli några rundor till korvmojen och kolla om man kan få några bra tips Hade en skitbra nätsida med info tidigare, men den har gått i graven
Citera
p-bobban
Norrköping
Här sen Jul 2009
Inlägg: 58



Nu hittade jag din goding.

Jag hade en legacy GTB 95 som Fredrik på jobparts AB byggde om till vänster styrning.
Sanknar den massor för skönare bil finns inte. synd att rosten tog den så jag sålde den för 25tusen förra året.

Det rullar faktisk några gt bilar i sverige nu vilket jag tycker är jätte kul

här får du en bild på min sålda pärla den rullar i stockholm nu


En bild till med kompisen och jag, kompisen hade en 99 gt som han sålde i våras till sin kusin

Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615


Trådstartare
p-bobban skrev:
Nu hittade jag din goding.

Jag hade en legacy GTB 95 som Fredrik på jobparts AB byggde om till vänster styrning.
Sanknar den massor för skönare bil finns inte. synd att rosten tog den så jag sålde den för 25tusen förra året.

Det rullar faktisk några gt bilar i sverige nu vilket jag tycker är jätte kul

här får du en bild på min sålda pärla den rullar i stockholm nu


En bild till med kompisen och jag, kompisen hade en 99 gt som han sålde i våras till sin kusin



Fina vagnar det där!
Blir nog till att försöka få tag på en när man är hemma i Svea igen. Den här bilen har jag dessvärre inte kvar längre då det sket sig lite med ekonomin

En spontan gissning, men heter ägaren till den vita bilen möjligtvis Fredrik?
Citera
p-bobban
Norrköping
Här sen Jul 2009
Inlägg: 58



japp Fredrik Alsne från Söderköping
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Subaru Legacy B4 RSK -99
2 besök senaste veckan (5243 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande