Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2008-07-13 Volvo TPC Ring Knutstorp
1, 2, 3, 4   >>
9 besök senaste veckan (12159 totalt)
Dan P
Skåne
Här sen Feb 2004
Inlägg: 472


Trådstartare
Lite bilder från dagen finns på http://www.zoomphoto.se/motorsport

Teasers:






_________________
Dan Persson
www.zoomphoto.se/motorsport
Citera
koffe
Löddeköpinge (skåne)
Här sen Aug 2004
Inlägg: 91



Tack för skitfina bilder som vanligt dan! de uppskattas enormt mycket att du tar dig tiden att även lägga upp dem på nätet thumbs up

sen Ett jättetack till tpc för en fint arrangerad träff, allt flöt på riktigt fint o en jävla massa körtid blev de, en hel del roliga dueller fick man på köpet, hoppas man inte tramapde nån på tårna bara


kanondag! thumbs up

_________________
Kristofer Aronsson
Södervidinge.se
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019



Slänger in ett stort tack tilll arrangörerna samt även de flaggvakter, som vad jag fattat det, tog extrapass för att vi skulle kunna köra sista timmen.

Helt sjukt många varv blev det idag, tror t o m jag var sist på banan. Helt nöjd med varvtiderna tidigare på dagen. Under eftermiddagen behagade mina Bridgestone bli vansinnigt halkiga (pga värme) trots att dom med 6 banträffar i nacken borde vara rätt "åldrade". Trippelåttor på g.

Uppenbarligen helt rätt att söka deltagare på Rejsa, kan vi ha varit runt 60 "utbölingar" mot säg 10-15 TPC:are?

Åter igen Tack!

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
Werger
Ängelhom
Här sen Sep 2007
Inlägg: 150



Tack för en mycket trevlig bandag!

_________________
Johannes Werger

Bmw M3 e30 -88 såld
Renault Clio 1.8 16v "cup" -92
Mazda miata -95
Citera
Birdy_sx
Västerlanda
Här sen Dec 2004
Inlägg: 456



Det var en riktigt bra träff! alltid lika bra med TPC! Sen att de va så många snabba rejsa förare och bilar där var kul att se

Snygga bilder

mvh

_________________
//StaffanEdvardsson
Citera
FredrikÅ
Skåne
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2632



Stort tack till TPC för en banträff när den är som bäst!
Enkelt, prisvärt, bra stämning, bra flyt, bra väder, mycket körning. thumbs up thumbs up

_________________
--
Citera
dp81
Halmstad
Här sen Mar 2005
Inlägg: 178



Tack för en bra träff, hoppas min slöa bmw (svart e34) inte var allt för mycket i vägen, det gick ju lite brett ibland. :-)



Snyggaste hjälmen!




_________________
Daniel Paulsson
BMW 330i
Citera
Henrik Sirath
Kävlinge
Här sen Feb 2007
Inlägg: 218



Tack för en bra träff!

_________________
Henrik Sirath / Porsche 997 GT3 RS /Golf GTI / Porsche 993 C2
NS 7.28.4 BTG (Golf GTI)
Citera
M Scotte
Vellinge
Här sen Jan 2003
Inlägg: 450



Tackar också för en superdag! Riktigt fint flyt och massvis med körtid. Många härliga fajter och fina tider blev det! Synd att man blev svartflaggad av decibelmannen lite sporadiskt när han kände för det. Något måste vara fel när hans mätare visar 96 db på en i princip org Volvo V70R.

_________________
Martin Scotte

-Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak.

Honda Civic
Superstage: 1.22.44
Citera
CHRiS
Malmö
Här sen Jan 2004
Inlägg: 69



Tack för en underbar dag ! .. tyvär så gilla jag inte den där "röde gubben" åkte på dB mätning me (104dB) =/ .. men fick några trevliga pass ändå =) .. specielt det sista passet =) =).. den röde gubben gilla nog inte det .. hahah.

Tack TPC för en mycket vällplanerad dag ! som alltid ! thumbs up thumbs up

_________________
Christian Appel [Malmö]
Honda Civic K20
www.sodervidinge.se
www.hondaklubben.com
Citera
PeOR
Sverige
Här sen Sep 2003
Inlägg: 867



I avsaknad av bil så filmade jag lite under eftermiddagen. Jag fokuserade på de av er som jag lärt känna lite så Fredrik, Houke och Tommy har några minuter var. Jag har PMat er separat.

Sedan har jag en film med lite blandat, typ 3 - 20 sekunder per bil. http://www.youtube.com/watch?v=uj2I8QYz1zE För er som är intresserade av att ladda ner filen - PMa mig så ska ni få login till ftpn så ni kan dra ner. Filmen finns i två versioner. En 3,5 MB och en 286 MB. Sistnämnda i 720p upplösning.

Bilar i den blandade filmen
Röd Golf med svart huv, Grön E36 M3 GT, Vit T5 med neonorange frontläpp, SuperSeven, Gul blå Clio, röd E46 M3 cab (som enligt uppgift skulle ha så nära röda framskivor som man kan komma - jag lyckades inte fånga det), Barbapappas Polo och silver V40. Beklagar den högre exponeringen av E36an. "Lika barn.."

Sedan får gärna föraren av GT3an höra av sig om du är intresserad av film. Eftersom jag filmade Tommys Z3M så är du med en hel del.

Peo.

_________________
PeO Rydgren
Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld
BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld
Yamaha R1 2002 - banhoj
Citera
Eisenhut
Malmö
Här sen Mar 2007
Inlägg: 50



Ja tack för idag! En av dom bästa banträffarna hittils för mig. Bra väder, roliga bilar och bra flyt i körpassen!

Båda tummarna upp!

_________________
Marcus Eisenhut

Honda Integra GSR -94
Citera
Peter Rydh
De djupa smålänska skogarna
Här sen Sep 2003
Inlägg: 35



Slettet..

_________________
Beach Buggy 2.1T -67
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1646



M Scotte skrev:
Tackar också för en superdag! Riktigt fint flyt och massvis med körtid. Många härliga fajter och fina tider blev det! Synd att man blev svartflaggad av decibelmannen lite sporadiskt när han kände för det. Något måste vara fel när hans mätare visar 96 db på en i princip org Volvo V70R.


Vad körde du för tider?
Hondorna brukar ju vara snabba i Superstage. Är de lika snabba på Knutstorp?

En kompis klockade mig till 1.12,3. Det får jag nog vara nöjd med som bilen är nu.

Tack förresten till TPC för en kanontrevlig träff thumbs up

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Westfield Seven Roadsport A
Citera
Tommy.S
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 121



Tänkte tacka alla för en trevlig dag. Fick köra min M coupe för första gången i år också .

_________________
Tommy Schmidt

M3 -87 2,4L Köhler
Citera
koffe
Löddeköpinge (skåne)
Här sen Aug 2004
Inlägg: 91



mattias den röde crxen fick 1,11 nånting på sin laptimer, han får fylla i själv sen

_________________
Kristofer Aronsson
Södervidinge.se
Citera
Henrik Braun
Blekinge
Här sen Mar 2005
Inlägg: 18



Jo det var ju trevligt men decibelmannen måste ha vaknat på alldeles fel sida. Körde röd 242 med bmw sexa.. polarna stod jämte banan och kunde inte begripa hur den kunde låta 103(!!)DB.. Dom hörde knappt min bil bland andra. Satte på en extra dämpare men det hjälpte ingenting.. Otrevlig var han också på allt elendet, gubbben... Hann köra 3x20 min och det var inte riktigt vad jag hade planerat. Kan det vara tex tjutet från däcken som ger utslag? slicksen ylar ju mycket när det går fort på rakan..?


B. sviken

_________________
Henrik Braun,
TURBO M535 E28 -86
242 M5
Citera
Nordstedt
Skåne
Här sen Maj 2008
Inlägg: 46



jag har tagit lite bilder från dagens träff om någon vill ha en bild på sin bil så är det bara att höra av sig så ska ja se om det finns att tillgå.

/Nordstedt

_________________
Andreas Nordstedt
BMW 2000NK -70 (såld)
BMW 525i 24V (såld)
BMW 518i -87
Volvo 850 T5
Porsche 924 (såld)
Citera
max
Kristianstad
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1162



Tack så mycket för en bra träff! Det blev ett monsterpass på slutet också. Jag blev lite fundersam när jag i ett uppehåll från extremt ivrig körning såg att bara verkade vara jag som körde på banan. Klockan visade sig vara 17.00, så jag åkte in. Men jag var tydligen inte sist!

_________________
Max Carlsson

Lotus Europa S2 -68
BTG: 8.26 (Porsche 944 S2)
Citera
Söder
Halmstad
Här sen Jan 2003
Inlägg: 553



Instämmer!! Bra träff med mycket körtid. thumbs up

_________________
Daniel Söderström
Scuderia Motori Sud
Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers
Alfa 75 TS -89 Lekbil
Önos Osäkert!!
Citera
Pelle75
Lomma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 233



Vill också tacka för en bra träff! Tyvärr så blev det bara två pass för min del. Film kommer inom kort

_________________
Mvh Per Ericsson
Alltombilen Alltomlankrediter
Citera
Eftersnack
2008-07-13 Volvo TPC Ring Knutstorp
1, 2, 3, 4   >>
9 besök senaste veckan (12159 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande