Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Sportvagnsmeeting Knutstorp 9-11/7
<<   1, 2
5 besök senaste veckan (7573 totalt)
7-11
Stockholm
Här sen Jun 2004
Inlägg: 741



Björn Larsson skrev:
Blir det TVR ner? Jag kommer nog att synas i 7 som vanligt, har inte fått hem delarna till formel forden än...


Nix, det blir Honda med släp och en lilla Eleven på. Har stämt träff med en skånsk Eleven så traditionen med TVR-åkning blir bruten. Dock har jag hunden Tuscan i bakluckan så lite TVR blir det. Slå gärna en signal på mobben om du vill sammanstråla!

_________________
Fredrik Bolander --VVR--
Citera
Björn Larsson
Linköping (mellan soptippen & fängelset)
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2136



Citat:
Nix, det blir Honda med släp och en lilla Eleven på. Har stämt träff med en skånsk Eleven så traditionen med TVR-åkning blir bruten.


Kör du rallyt? Har inte bestämt mig för det själv än...

_________________
Björn Larsson
Life's to short for shortfillers.
Lotus 7S1 -59
Lotus Elite -61
Caterham 7S3
BMW E30 Baur TC2 -85
MG Midget -61
Citera
7-11
Stockholm
Här sen Jun 2004
Inlägg: 741



Björn Larsson skrev:
Kör du rallyt? Har inte bestämt mig för det själv än...


Tror det. Det blir nog ett koppel ur TVR-klubben, dock inte bara Tivvar så häng gärna på. Jag har ju som sagt jycken med mig så spöregnar det är väl han inte helt happy med att åka "badkar"...

Jag PM:ar dig mitt mobnr om du inte har det

På fredagen kör vi KM i Gokart och på söndagen dräller vi i depån

_________________
Fredrik Bolander --VVR--
Citera
Björn Larsson
Linköping (mellan soptippen & fängelset)
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2136



Citat:
Jag PM:ar dig mitt mobnr om du inte har det


Bra! Jag PMade mitt igår om jag fattade rätt hur man gör. Antingen fick du det två eller ingen gång...

B

_________________
Björn Larsson
Life's to short for shortfillers.
Lotus 7S1 -59
Lotus Elite -61
Caterham 7S3
BMW E30 Baur TC2 -85
MG Midget -61
Citera
Goran
Bjärred
Här sen Jan 2003
Inlägg: 292



Hej

Jag ska vara funktionär på söndan.
Jävlas med blåflagg och så.

Göran "Wankelsport", jag hoppas få se dig så du kan dela med dig av dina SSM erfarenheter.
Så kan vi fightas nästa år.

Jag hade tänkt ta Porschen dit.

See ya
Goran

_________________
Goran Obradovic
Club Alfa Romeo
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003
Inlägg: 1646



Jag åker dit imorgon och tältar till på Söndag.

Ska köra "prova på bana" med Miatan samt heja på lokala förmågor som åker Lotus Cortina, Modsport III Porsche samt Formel Vee

Kom gärna fram och hälsa!

_________________
Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt
Westfield Seven Roadsport A
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241



goc931 skrev:
Hej

Jag ska vara funktionär på söndan.
Jävlas med blåflagg och så.


om du står ut med mig så kan vi försöka få samma postering så att vi kan tjata om 931:or och sånt hela dagen

_________________
Pär Hylander
Citera
Goran
Bjärred
Här sen Jan 2003
Inlägg: 292



Pär Hylander skrev:
goc931 skrev:
Hej

Jag ska vara funktionär på söndan.
Jävlas med blåflagg och så.


om du står ut med mig så kan vi försöka få samma postering så att vi kan tjata om 931:or och sånt hela dagen


Givetvis! thumbs up
Tror du vi får välja postering?
Det är rätt kul att stå i slutet av rakan, speciellt om det är blött och halt. Många farliga inbromsningar gör det mer spännande att titta på. Men det kan bli mycket att göra.

Inga gula eller röda kläder, har jag fått besked om. Glöm inte paraply och ev något att sitta på.Har du något annat tips?

Vi ses ca kl.8:00 i morgon.
Goran

_________________
Goran Obradovic
Club Alfa Romeo
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241



goc931 skrev:


Inga gula eller röda kläder, har jag fått besked om. Glöm inte paraply och ev något att sitta på.Har du något annat tips?

Vi ses ca kl.8:00 i morgon.
Goran


Har inga riktigt bra regnkläder, och dom jag har är superröda. Insåg några minuter efter att biltema stängde att dom har vad som verkar vara regnkläder till riktigt vettigt pris thumbs up . Var ute och letade bland öppna butiker och det som fanns att tillgå var typ flashiga kläder för den modemedvetne golfaren eller så till ett pris som inte är motiverat med tanke på hur sällan jag har nytta av regnkläder, dessutom verkade det inte vara den typen som verkligen står emot hällregn hela dagen thumbs down Minns att jag stod och höll i en militär regnrock på ÖB får ngt halvår sedan, varför köpte jag inte den >

Får blir en riktig McGyverlösning med svart sopsäck och silvertape över mitt röda regnställ

Minns inte riktigt hur det är med utfodring av oss fotfolktfunktionärer, kanske man skulle ha med varmt kaffe och ngt tilltugg. Defintivt ska man ha med en massa tålamod och gillalägetattityd med tanke på vädret ;-)

_________________
Pär Hylander
Citera
Dan Hovang
Vressel
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1908



Pär Hylander skrev:
goc931 skrev:


Inga gula eller röda kläder, har jag fått besked om. Glöm inte paraply och ev något att sitta på.Har du något annat tips?

Vi ses ca kl.8:00 i morgon.
Goran


Har inga riktigt bra regnkläder, och dom jag har är superröda. Insåg några minuter efter att biltema stängde att dom har vad som verkar vara regnkläder till riktigt vettigt pris thumbs up . Var ute och letade bland öppna butiker och det som fanns att tillgå var typ flashiga kläder för den modemedvetne golfaren eller så till ett pris som inte är motiverat med tanke på hur sällan jag har nytta av regnkläder, dessutom verkade det inte vara den typen som verkligen står emot hällregn hela dagen thumbs down Minns att jag stod och höll i en militär regnrock på ÖB får ngt halvår sedan, varför köpte jag inte den >

Får blir en riktig McGyverlösning med svart sopsäck och silvertape över mitt röda regnställ

Minns inte riktigt hur det är med utfodring av oss fotfolktfunktionärer, kanske man skulle ha med varmt kaffe och ngt tilltugg. Defintivt ska man ha med en massa tålamod och gillalägetattityd med tanke på vädret ;-)


Hmm ..

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41630

Forumägare
Forumägare

splittat tråden till eftersnacksforumet


_________________
Magnus Thomé
Citera
Inför träffar
Sportvagnsmeeting Knutstorp 9-11/7
<<   1, 2
5 besök senaste veckan (7573 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande