Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
2004-06-20 SLC Kinnekulle VARNING MÅNGA BILDER!!!
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (11827 totalt)
Carl R
Göteborg, så klart. Fast nu LA.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 392



Fredrik - SLC skrev:
Helena skrev:


Fredrik, var det inte den där mössan som först skulle dyka upp i oktober igen...


Citat:
Den är standarutrustning fram till 1 maj för tävlingsledare, mellan 1 maj och 30 september byts den ut mot jämförlig kepsmodell och 1 okt åker den på igen


, det var någon som glömde berätta för SMHI att mellan 1 Maj och 1 okt så ska temperaturen överstiga 15 grader.

Så vintermössan åkte fram..... men förberedd är jag, hade med mig både kortbraller och vinterställ för alla eventualiteter.


Ja, fredagen var ju solig, varm och fin. thumbs up thumbs up Men lördag... slutet av juni och SÅNT kass väder?? Något är fel på vår lilla jordglob.
Citera
Helena
Stockholm/Sjöstaden
Här sen Dec 2003
Inlägg: 535



Carl R skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Helena skrev:


Fredrik, var det inte den där mössan som först skulle dyka upp i oktober igen...


Citat:
Den är standarutrustning fram till 1 maj för tävlingsledare, mellan 1 maj och 30 september byts den ut mot jämförlig kepsmodell och 1 okt åker den på igen


, det var någon som glömde berätta för SMHI att mellan 1 Maj och 1 okt så ska temperaturen överstiga 15 grader.

Så vintermössan åkte fram..... men förberedd är jag, hade med mig både kortbraller och vinterställ för alla eventualiteter.


Ja, fredagen var ju solig, varm och fin. thumbs up thumbs up Men lördag... slutet av juni och SÅNT kass väder?? Något är fel på vår lilla jordglob.


Men midsommar helgen närmar sig ju, och då vet ju all att det ska regna...

_________________
Helena Lindin


Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292



Anton, härliga bilder!

Noterar med viss tillfredställelse att den enda bil som var för snabb för kameran var #94.....

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8696



Fredrik - SLC skrev:
Helena skrev:


Fredrik, var det inte den där mössan som först skulle dyka upp i oktober igen...


Citat:
Den är standarutrustning fram till 1 maj för tävlingsledare, mellan 1 maj och 30 september byts den ut mot jämförlig kepsmodell och 1 okt åker den på igen


, det var någon som glömde berätta för SMHI att mellan 1 Maj och 1 okt så ska temperaturen överstiga 15 grader.

Så vintermössan åkte fram..... men förberedd är jag, hade med mig både kortbraller och vinterställ för alla eventualiteter.


Ta med dig en snöskoter nästa gång...

_________________
///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Bosse L
Tyresö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 2050



Va ere för fel på lite regn??????

Förutom finalen förra året kan man väl inte önska sig bättre raceväder än i lördags?
Regnade tydligen för lite i söndags däremot, säger teamkamraterna.
På Mantorp var det både sol ösregn och hagel, men där körde ju bara småglinen i STCC.

Har bokat ösregn his SMHI till Knutan också, bara så ni vet....

Tänkte nog återkomma bakom ratten på dieseln då, om inte jobbet sätter käppar i hjulet.
(fast just nu är det så konstigt att jobbet är roligare än egen racing, tänk så det kan va!?)

_________________
Bosse Lindman
"En bil som har registreringsplåtar är ointressant"
www.retrospectivemotorsport.se
Citera
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3674



Men man kan tydligen bli lite förvirrad när det helt plötsligt sitter en dieselmotor under huven: http://www.stellemark.com/kk2004/IMG_4882.jpg

_________________
/Anders Ytterström
#24, #64, #88
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8696



AndersY skrev:
Men man kan tydligen bli lite förvirrad när det helt plötsligt sitter en dieselmotor under huven: http://www.stellemark.com/kk2004/IMG_4882.jpg



_________________
///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Allmänt banåkaforum
2004-06-20 SLC Kinnekulle VARNING MÅNGA BILDER!!!
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (11827 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande