Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Lotus Evora S 2+2 2011
2037 besök totalt
Andreas Möller
Glumslöv
Här sen Apr 2003
Inlägg: 88


Trådstartare
Jag såg precis att senast jag uppdaterat något om någon banåkarbil var 2007 - och vad är väl bättre tillfälle än när man skaffat en ny kul bil och är full av energi!

Bilen införskaffades i mitten av Maj och hade då rullat 2900 mil och var helt original.

Det är första gången med engelsk bil, mittmotor, V6:a samt kompressormatning för min del, så det blev många kryss i checklistan. Det lilla jag hunnit köra har varit oerhört positivt och jag är helt enkelt fantastiskt nöjd, men det återstår en del finslipning av körtekniken.

Förhoppningsvis kan det bli en statusuppdatering av förra banåkarbilen snart också, samt en ny tråd om projektet för historisk racing med Giulia 1600 Sprint därpå. Hoppas kan man alltid


_________________
Lotus Evora S -11
Alfa Romeo Stelvio 2.2D Q4 -17
Fiat 500 TwinAir -11
Alfa Romeo 155 Q4 -96
Alfa Romeo Giulia Sprint -62
Alfa Romeo Giulietta ti -59
Citera
Rx7GTR
Luleå
Här sen Jul 2015
Inlägg: 12



Riktigt snygg thumbs up planer?

_________________
Håkan Wäppling
Citera
Andreas Möller
Glumslöv
Här sen Apr 2003
Inlägg: 88


Trådstartare
Tack, som sagt var tanken att det inte skulle pillas så mycket med den. Men rejs-caten som värmer hyllan i garaget och är helt oanvänd är ju lockande att montera. Det känns som ett lagom ingrepp. Det som är lite besvärande är att det finns så grymt mycket original GT4-tillbehör, samt hyfsat mycket trimprylar också. Jag ska försöka blunda för alla möjligheter. För min del är det en ny upplevelse att ha en bil som det finns mycket färdigt att köpa till, det brukar vara ritbordet som är trånga sektorn - nu är det plånboken

_________________
Lotus Evora S -11
Alfa Romeo Stelvio 2.2D Q4 -17
Fiat 500 TwinAir -11
Alfa Romeo 155 Q4 -96
Alfa Romeo Giulia Sprint -62
Alfa Romeo Giulietta ti -59
Citera
Flerro

Här sen Jul 2012
Inlägg: 63



Otroligt att de lyckats få in ett litet baksäte i den.
Snygg bil!

_________________
@NDREJ L1ND
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Lotus Evora S 2+2 2011
2037 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande