Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
VW Golf R(S) DSG Loba 380 - VR MOTOR / STERTMAN MOTORSPORT
<<   1, 2, 3 ... 11, 12, 13
57244 besök totalt
roobin

Här sen Feb 2008
Inlägg: 191


Trådstartare
Visst e de så, lutar åt att vi rullar mot bugrun. Håller på att kika på hotell osv

_________________
Robin Raita

Åker Bmw M-coupe 2012

Tack till:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
Citera
gasekke
Umeå
Här sen Sep 2011
Inlägg: 804



Låter bra robin thumbs up, jag kommer att bo i lkp på hotell, för gammal gör att tälta . Just nu ser det mörkt ut för race med min bil tyvärr , om det inte händer mirakel till på fredag... Fast jag åker hur som helst , har ju bokat flyg till s-holm för att hämta bilen fast rejs just nu? Nja....... Kom dit åk en 11 med din och sparka ut lillebror att köra fortare än min 12.49.
Har ni funderat på kopplingen? Mina lameller var inte snygga efter 3000 milmed steg 2.75 och en del gasande och ett ras var nog inte långt borta . De nya känns bra investerade pengar och kommer nog att leverera det som behövsnär det är dags att gå på med meth och Max attack...
Hörs på Mantorp thumbs up
Erik

_________________
Erik Persson
Lönnmeckande Umeå bo
kartongtrimmare..(ibland iaf)
snickrat på 4wd turbo starlet
Citera
roobin

Här sen Feb 2008
Inlägg: 191


Trådstartare
gasekke skrev:
Låter bra robin thumbs up, jag kommer att bo i lkp på hotell, för gammal gör att tälta . Just nu ser det mörkt ut för race med min bil tyvärr , om det inte händer mirakel till på fredag... Fast jag åker hur som helst , har ju bokat flyg till s-holm för att hämta bilen fast rejs just nu? Nja....... Kom dit åk en 11 med din och sparka ut lillebror att köra fortare än min 12.49.
Har ni funderat på kopplingen? Mina lameller var inte snygga efter 3000 milmed steg 2.75 och en del gasande och ett ras var nog inte långt borta . De nya känns bra investerade pengar och kommer nog att leverera det som behövsnär det är dags att gå på med meth och Max attack...
Hörs på Mantorp thumbs up
Erik


Då är jag också för gammal för jag vägrar tälta :P
Okej, håller tummarna för dig! Men som sagt ingen idé o stressa ihop även fast man vill gasa.
Allt beror på vad som sker med bilen, jag har gjort ett sista helhjärtat försök till försäljning på bilen, funkar inte de så finns det risk att du får se upp även nästa år utan att avslöja för mycket haha

thumbs up thumbs up ses!

/Robin

_________________
Robin Raita

Åker Bmw M-coupe 2012

Tack till:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
Citera
roobin

Här sen Feb 2008
Inlägg: 191


Trådstartare
Nya R-däck beställda nu blir det åka av på Bugrun

Lutar åt en beställning av haldex uppgraderingen också

/Robin

_________________
Robin Raita

Åker Bmw M-coupe 2012

Tack till:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
Citera
gasekke
Umeå
Här sen Sep 2011
Inlägg: 804



fasen så skoj!! Själv har jag just börjat inse att det bara är att kasta in handduken ang rejsa på bugrun Sannolikheten att det ska bli klart är orimligt liten, så jag har bokat returflyg hem igen från S-Holm på söndag...... Kommer att lämna kvar bilen där på obestämd tid sedan tills BSH rövh***n behagar skicka grejor till insug(som är beställda med express för ett bra tag sedan ) och klant ar***n som skulle skicka bromsgrejor. Sedan ska det monteras meth,mappas en gatmapp en rejsmapp osv osv...men jag kommer dit med min golf bara för att fortsätta inkörning av koppling och ägna mig åt att titta på de andra och ta mig en och annan ..
Ses där iaf.
Erik

_________________
Erik Persson
Lönnmeckande Umeå bo
kartongtrimmare..(ibland iaf)
snickrat på 4wd turbo starlet
Citera
roobin

Här sen Feb 2008
Inlägg: 191


Trådstartare
Ja de hoppas jag att du gör så vi kan prata lite skit!

Trist med leveranserna, ska bli skoj o se vad du beställer så jag vet vad som funkar till mitt ev urspårning så du får lägga nivån haha

Ses där Erik!

_________________
Robin Raita

Åker Bmw M-coupe 2012

Tack till:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
Citera
FugitivE
Värmdö
Här sen Feb 2008
Inlägg: 360



Några pics från helgen på Mantorp, Bug Run!














_________________
Kevin Raita

SPONSORER:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
Greenpart
Citera
Daniel Ene
Gubbängen
Här sen Jun 2003
Inlägg: 923



FugitivE skrev:
Några pics från helgen på Mantorp, Bug Run!



Ser grymt bra ut, vem var snabbast på varvet?

_________________
Mvh / Daniel Ene
Citera
Fast Ford
Lidköping
Här sen Dec 2007
Inlägg: 173



Äntligen på banan!, har väntat hela våren på att ni ska komma igång så man ser hur snabba Golfarna är. Att dom är snabba såg jag på Kinnekullering förra året men då var det standardbil med R-däck.
Hur är det på Bugrun, körs det hela varvet utan chikaner eller liknande?, spännande att få höra om ni klarade 1.30 gränsen!
Ser redan fram emot er nästa banåkning...

//Petter

_________________
Petter Wejsfelt

BMW 328i -98 "BMW Cup"

Ford Focus RS -10 *såld*
Bilsport SS 1.25.84
Mantorp 1.33.66
Kinnekulle 1.02.14
Knutstorp 1.10.57
Citera
roobin

Här sen Feb 2008
Inlägg: 191


Trådstartare
Tyvärr blev de inte så mycket köra som jag hoppats på.
Första passet ut var regn, andra passet så började de torka upp o de var egentligen först då man kunde använda banan.

Inför tredje passet började vi justera in lufttryck rätt osv. Då hade jag vart på kurbsen lite för hårt så hjulbultarna lossnat in i depå o fixa, när det väl var fixat så kom regnet o bankörningen var över för dagen. Söndagen blev de inget köra alls. Så nån rökartid blev de väl inte direkt men tyckte RL sa nåt om nån 1,34 tid
Så 1,30 skall inte vara några problem då jag vet att de finns mer o plocka.

/Robin

_________________
Robin Raita

Åker Bmw M-coupe 2012

Tack till:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41693

Forumägare
Forumägare

Vet inte om jag skrivit det redan, inte omöjligt, men vore skoj om bilarna dyker upp på Sviestadsträffen i augusti, jag ska komma som instruktör då är det tänkt

_________________
Magnus Thomé
Citera
FugitivE
Värmdö
Här sen Feb 2008
Inlägg: 360



För att varit ute på 3 pass endast vilket typ var 20-30min pass typ(?), så är inte 1,34 helt fyskam enligt mig, om man aldrig har kört på Mantorp innan tyvärr så hade jag ingen tidtagning på min kärra och mig, men blir att införskaffa sig lite utrustning för sånt med Det var så galet mycket bilar ute på banan samtidigt så man fick aldrig ett helt fritt varv att verkligen gå all in..

Ska se vad bror min säger om det Magnus! är ju tänkt att åka så mycket bana som möjligt

_________________
Kevin Raita

SPONSORER:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
Greenpart
Citera
roobin

Här sen Feb 2008
Inlägg: 191


Trådstartare
Nu skall min bil säljas för annan leksak, så alla trimdelar är till salu till ett väldigt reducerat pris, annons finns i säljesdelen för den som är intresserad, det är verkligen värt för den som behöver trimdelar till sin 2,0 tfsi

/Robin

_________________
Robin Raita

Åker Bmw M-coupe 2012

Tack till:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
Citera
gasekke
Umeå
Här sen Sep 2011
Inlägg: 804



Så det blev så ändå Robin, hoppas det löser sig med att bli av med grejorna och den nya leksaken levererar det du förväntar dig. Erik

_________________
Erik Persson
Lönnmeckande Umeå bo
kartongtrimmare..(ibland iaf)
snickrat på 4wd turbo starlet
Citera
roobin

Här sen Feb 2008
Inlägg: 191


Trådstartare
Som det är just nu så blir det så. Ja nu är priset reducerat med ca 40-50% från nypris som gått max 500 mil så hoppas nån nappar.

/Robin

_________________
Robin Raita

Åker Bmw M-coupe 2012

Tack till:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
Citera
gasekke
Umeå
Här sen Sep 2011
Inlägg: 804



Klart bra priser på mkt bra grejor thumbs up , synd bara att jag redan har samma eller värre grejor annars hade det varit köpläge för mig, iofs DP kanske är av intresse återkommer om det.
Erik

_________________
Erik Persson
Lönnmeckande Umeå bo
kartongtrimmare..(ibland iaf)
snickrat på 4wd turbo starlet
Citera
roobin

Här sen Feb 2008
Inlägg: 191


Trådstartare
Jo det är ju de, hoppas folk nappar bara. Yes gör så! Bara skrika till

_________________
Robin Raita

Åker Bmw M-coupe 2012

Tack till:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
Citera
Våra race- och banåkarbilar
VW Golf R(S) DSG Loba 380 - VR MOTOR / STERTMAN MOTORSPORT
<<   1, 2, 3 ... 11, 12, 13
57244 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande