Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Mercedes 500E RWR -91
<<   1, 2, 3 ... 54, 55, 56
3 besök senaste veckan (247134 totalt)
lissom
trollhättan
Här sen Nov 2010
Inlägg: 34



S 500 R skrev:
Med tanke på vad som har hänt så kommer jag lägga ner projektet. Jag orkar inte färdigställa det helt enkelt. Motorn kommer jag bygga klart men det är också allt. Så allt är nu till salu. Så om någon är intresserad så hör av er vi PM. Det är inga fantasisummer som jag kommer begära.


ut med prislappen så vi kan ringa banken!!! hehhe

_________________
fredric sörensen breman
Citera
S 500 R
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 816


Trådstartare
Modj skrev:
Mycket tråkigt! Men förstår dig till fullo... Var/är nära för min del med, men tycker det är för mycket pengar nerlagt som går förlorat isf...


Ja, det är ett tungt beslut... men jag orkar inte mer.

_________________
Stefan Berander
Citera
S 500 R
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 816


Trådstartare
Boinkers skrev:
Nu vet jag inte vad som hänt annat än att inte mycket händer med bilen - men jag kan bara beklaga att du inte kan fortsätta. Vore jag snuskigt rik skulle jag köpa projektet av dig för att spara i en lada till dess du orkar komma igen.

Tack för att du kom så långt som du gjorde, världen vore en mycket tråkigare plats om det inte funnes ovanliga människor med stora drömmar.

3 firmor har slutat nu sen jag började detta projektet... så detta var spiken i kistan... Orkar inte mer nu.

Tackar för dom orden!

_________________
Stefan Berander
Citera
S 500 R
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 816


Trådstartare
ZVR skrev:
Fyfan va tråkigt, kan du inte låta den stå ett tag så kanske lusten återvänder?

Vad ska du göra med motorn?

Riktigt surt att ett av dom grymmaste projekten på nätet inte blir färdigställt...

Jag har nästan inget gjort på den de senaste 2 åren... så när sportvagnskonsult la ner så var det liksom klart för mig.

Tackar... ville så gärna... men orkar inte mer

_________________
Stefan Berander
Citera
S 500 R
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 816


Trådstartare
lissom skrev:
S 500 R skrev:
Med tanke på vad som har hänt så kommer jag lägga ner projektet. Jag orkar inte färdigställa det helt enkelt. Motorn kommer jag bygga klart men det är också allt. Så allt är nu till salu. Så om någon är intresserad så hör av er vi PM. Det är inga fantasisummer som jag kommer begära.


ut med prislappen så vi kan ringa banken!!! hehhe


Hehehe, skicka mig ett PM på det du är intresserad av så ska jag ge dig ett pris..

_________________
Stefan Berander
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Mercedes 500E RWR -91
<<   1, 2, 3 ... 54, 55, 56
3 besök senaste veckan (247134 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande